Тема: Збалансоване харчування. Вітаміни, мінерали, їх значення для здоров’я.
Питний режим. Значення води для життя і здоров’я людини.
Мета:
сформувати в учнів поняття про збалансоване
харчування; ознайомити з групами харчових продуктів; навчити вживати
різноманітну корисну їжу та належну кількість води, обмежувати вживання жирних,
копчених і солодких продуктів та напоїв, смажених страв; виховувати
дбайливе ставлення до води.
Тип уроку – урок подачі нового матеріалу,
перший урок з розділу «Фізична складова
здоров’я.
Учні
даного класу мають достатній рівень знань, тому підібраний матеріал сформує
поняття про збалансоване харчування, навчить вживати різноманітну їжу та
вживати воду.
На уроці
розв’язувалися завдання:
навчальні
– навчали учнів вживати різноманітну їжу, пити належну кількість води, обмежувати вживання жирних, копчених і
солодких продуктів та напоїв, смажених страв;
виховні –
виховували дбайливе ставлення до води;
розвиваючі
– вчили виділяти головне, порівнювати, розвивали увагу, пам'ять, мислення.
Структура
уроку вибрана вдало. Учні розв’язали всі завдання поставлені перед ними. Вивчення нового матеріалу зайняло найбільше
місця. Всі етапи уроку були логічно зв’язані між собою.
Головний
акцент зроблено на продуктах та
збалансованому харчуванні.
На уроці
використовувалися методи: інформаційно-повідомлюючий, виконавський. Наукові принципи: доступність
та індивідуальність. Принцип диференціації був використаний при роботі в парі,
при відгадуванні загадок та ребусів.
Форми
роботи фронтальні, індивідуальні, групові, письмові, усні.
На уроці
вдалося повністю реалізувати поставлені завдання.
Домашнього
завдання з предмету не дається, але виконати завдання разом із батьками – це
чудово. Скористатися різними джерелами інформації, які допоможуть краще
засвоїти дану тему.
Достатній
рівень поставленої мети.
Учитель
Новікова Т.І., Устинівська ЗШ І-ІІ ступенів
дякую
ВідповістиВидалитидякую
ВідповістиВидалитиДякую
ВідповістиВидалити