Розвиток творчих здібностей молодших школярів шляхом впровадження інноваційних технологій навчання та виховання через педагогічні ідеї В.О. Сухомлинського

сторінка інформатика 2 клас

субота, 26 листопада 2016 р.

Майстер-клас

Щоб дати учням іскринку знань, вчителю
потрібно ввібрати ціле море світла.
В. Сухомлинський



 Майстер-клас

 вчителя початкових класів
Устинівської ЗШ І-ІІ ст.


.              Новікової Тетяни Іванівни









Устинівка
 2016-2017 н. р.  




 
              Моя  ідея  полягає  в  тому,  щоб  використовуючи  методику  навчання в  початкових  класах,  забезпечити  значущість  пізнавального  інтересу у  загальній  структурі  навчальної  діяльності,  а  також  діяльність  у  формуванні  та  розвитку  компетентностей  учнів  для  реалізації  їх  потенціалу  та  успішної  навчальної  діяльності  в подальшому.
     Перед нами постає питання: « Без чого не може існувати сучасна школа?» Це, звичайно, без високо кваліфікованих вчителів, доброї матеріально - технічної бази, учнів та сучасних методів та форм навчання.
     В.О. Сухомлинський казав: «Школа повинна бути місцем, де кожна дитина має бути прийнятою такою, якою вона є: зі своїми почуттями, думками, проблемами, навіть невміннями і невдачами. Успіх у навчанні-єдине  джерело   внутрішніх   сил   дитини,   що   народжує   енергію  для подолання труднощів, бажання вчитися».
   Тема мого досвіду співзвучна проблемі реформування сучасної освіти: формування самостійної, ініціативної, вдумливої особистості через впровадження активних форм і методів навчання, серед яких провідне місце займає розвиток пізнавального інтересу учнів.
   Потенціал  продуктивних  методик  і  технологій  є  дуже  високим  і  реалізація  його  впливає  на  досягнення  такого  результату  навчання  як  компетентність.  
   Компетентність – це  інтегрований   результат  опанування  змісту  загальної  середньої  освіти,  що  виявляється  в  готовності  учня  використовувати  засвоєні  знання,  уміння,  навички,  а  також  способи  діяльності  у  конкретних  життєвих  ситуаціях  для  розв’язання  практичних  і  теоретичних  завдань.
  Життєві  компетентності школярів: пізнавальна, комунікативна, соціальна, полікультурна, інформаційна, компетентність саморозвитку і самоосвіти, ставлення до свого здоров'я. 
   Сучасний  урок  вже  не  можна  уявити  собі  без  новітніх  технологій.  Зовсім  звичними  на  уроках  стали  прийоми  інтерактивного навчання,  оскільки  вони  передбачають  створення  такого  навчального  середовища,  в  якому  теоретичні  та  практичні  знання  засвоюються  одночасно,  що  дає  змогу  учням  формувати  світогляд,  розвивати  логічне  і  критичне  мислення,  зв’язне  мовлення,  індивідуальні  можливості. 
















Слухачі майстер-класу

ПІБ вчителя
предмет


1
Борсук О.С.
Початкові класи



2
Присяжна Н.В.
Початкові класи



3.
Райніч В.І.
Вихователь ГПД










































Проблема «Технології фахової майстерності»

 Мета. Формувати відповідальність за самоосвітню діяльність вчителя, вміння творчо розв'язувати проблеми, опрацьовувати різноманітну інформацію, узагальнювати досвід роботи, пропагувати свої надбання вчителям інших шкіл району.

Тематика засідань.

Зміст      роботи
Форма роботи
Термін виконання
Відповідальний
Від
мітка

«Вчительська праця –це щоденна творчість і мистецтво»
Творче використання
 педагогічних ідей  В.О.Сухомлинського в практичній діяльності вчителя
обмін досвідом
Вересень

Новікова Т.І..

2

УРОК –  основна організаційна форма здійснення сучасного процесу навчання..

Відкриті уроки
Жовтень

Новікова Т.І.

3
«Цікаво- знаю- вмію»-використання інтерактивних технологій на уроках.
Prezi – презентація.
моделі уроків
Листопад

Новікова. Т.І.

4

Тренінгові заняття -технології співпраці.

Моделі уроків

Грудень

Новікова Т.І.

5
Особливості підготовки до проведення уроків
Ділова гра
Січень
Новікова Т.І.

6
Самостійне навчання- шлях до  розвитку творчорсті учня
Аукціон педагогічних ідей
Лютий
Новікова Т.І.

7
Погляд на майстерність вчителя
Рефлексивна вправа “Рекламна карусель
Березень
 Новікова Т.І.

8
Впровадження іінноваційних технологій в позакласну роботу
Розробка сценаріїв виховних заходів
Квітень
Новікова Т.І.


Робота слухачів між засіданнями

-розробки моделей уроків;
 -розробка позакласного заходу із застосуванням продемонстрованих   педагогічних технологій, форм і методів роботи.
ахист розроблених проектів, моделей.


Анкетування педагогів
Ø     Що в даному досвіді мене найбільше цікавить?
Ø     Чого я хочу навчитися?
Ø     Які знання, вміння і навички мені слід удосконалити?
Ø     Які ідеї досвіду я хочу використати для збагачення власної педагогічної лабораторії?



Рефлексивна вправа «Рекламна карусель”, в ході якої слухачі майстер-класу висловлюють  свої професійні погляди:
Метод «Мікрофон»
МЕТОД  «ЗАЙМИ  ПОЗИЦІЮ
 МЕТОД  «ПРЕС»
МЕТОД  «ПІДКАЗКА»
        МЕТОД «КОШИК ІДЕЙ»
     МЕТОД  «ДОШКА ЗАПИТАНЬ»


Вивчення думки слухачів про якість і результативність занять. Анкетування, проведення співбесід, інтерв’ювання, в ході яких можна з’ясувати, зокрема, такі питання:
Чи змінилось Ваше уявлення про даний досвід?
Що найбільше Вас зацікавило в ньому?
Що із запропонованого автором досвіду Ви будете запроваджувати у практичній діяльності?
Чи маєте Ви власний досвід вирішення даної проблеми, запровадження даної педагогічної ідеї, інноваційної технології?
Чи зможете Ви поділитись своїм досвідом (творчими знахідками) з колегами? та ін.


Немає коментарів:

Дописати коментар